DANE OGÓLNE
Naczepa typu G 10102 przeznaczona jest do przewozu kontenerów z możliwością załadunku:
jednego kontenera 40' (w tym High Cube),
dwu kontenerów 20',
jednego kontenera 20' w położeniu środkowym,
W tylnej części naczepy znajduje się segmentowa płyta podestowa umożliwiająca poruszanie się osób i wózków przy pracach za - i rozładunkowych. Ukształtowanie ramy naczepy i jej niskie zawieszenie pozwala na przewożenie kontenerów o zwiększonej pojemności (High Cube) przy zachowaniu skrajni. Dodatkową zaletą naczepy jest jej niski ciężar własny. Naczepa spełnia wymogi poruszania się w ruchu międzynarodowym. Wyposażona jest w osłony boczne oraz system antypoślizgowy ABS. Posiada również automatyczny regulator siły hamowania w zależności od obciążenia ALB oraz automatyczny regulator luzu szczęk hamulcowych.
DANE TECHNICZNE
Masa netto: 5.800 kg
Obciążenie użytkowe: 30.700 kg
Nacisk na siodło: 12.500 kg
Rozstaw osi: 1.310 mm
Rozstaw kół: 2.040 mm
Ogumienie: 385/65 R 22,5
Instalacja energetyczna: napięcie 24V
Wymiary gabarytowe (max.):
Masa netto: 5.800 kg
Długość: 12.700 mm
Szerokość: 2.500 mm
Wysokość do siodła: 1.150 mm
Wysokość do podłogi: 1.150 mm
DANE SZCZEGÓŁOWE
Zawieszenie:
Trzyosiowe na miechach powietrznych m-ki BPN z możliwością podnoszenia i opuszczania nadwozia z opcją podnoszenia pierwszej osi.
Zawór podnoszenia i opuszczania nadwozia |
Zawór podnoszenia osi przedniej |
Osie:
BPW 3x9 ton. ECO-TRONIC z automatycznymi regulatorami luzu szczęk hamulcowych AGS.
Układ hamulcowy:
Pneumatyczny dwuobwodowy z ABB, automatycznym regulatorem siły hamowania ALB. Hamulec postojowy śrubowy.
Hamulec postojowy (śrubowy) |
Automatyczny regulator siły hamowania |
Konstrukcja:
Spawana ze stali o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych. Zamki kontenerowe m-ki JOST. Na tylnej części nadwozia naczepy zabudowano pomost rozładunkowy z blachy żeberkowej umożliwiającej rozładunek kontenera wózkiem widłowym. Naczepę wyposażono w belkę tylną ochronną, zderzak i osłony boczne. Urządzenia te są odrębnie homologowane.
Zamek kontenerowy podwójnego działania |
Zamek uchylny |
|
Sworzeń sprzęgu i płyta siodłowa:
W płytę siodłową 12 mm wbudowano dna gniazda sworznia sprzęgu m-ki JOST KZ-1012 umożliwiające jego przesunięcie o 300 mm.
Podpory przednie:
Teleskopowe z napędem ręcznym przełożeniowe m-ki JOST.
Wyposażenie elektryczne:
Napięcie 24 V. Lampy 5 segmentowe typ HELLA ze światłem cofania. Dwa gniazda przyłączeniowe i gniazdo ABS. Dodatkowe lampy kierunkowskazów w osłonach bocznych.
Wyposażenie:
Błotniki 6 szt. z tworzywa sztucznego z osłonami przeciwbłotnymi kół tylnych. Kosz koła zapasowego. Kliny zabezpieczające koła. W opcji skrzynka narzędziowa.
Lakierowanie:
Jednokolorowe farbami akrylowymi wg kolorystyki RAL. Obręcze kół srebrne.
Naczepa zabezpieczona antykorozyjnie pierwszą warstwą - warstwa podkładowa |
Naczepa zabezpieczona antykorozyjnie pierwszą warstwą - warstwa podkładowa |